G.E.N.G

nuffnang

Tuesday, February 15, 2011

pelamin angan ku

aku da nk kawen ke?
opppss!!!
lambat lagi tau...
umo aku baru je cecah 20 thn bln 11 thn lps...
xkn da nk kawen plak...awal lagi dowh...
kawen awal2 nnt wat naye anak bujang org je...

10-12 feb 2011 baru2 ni ada festival pelamin & rias pengantin...
ni suma gara2 hang out ngn future housemates aku ngn gle2...
masing2 ske melawak tahap org wajib kawen...hahaha...

tgh diaorg sibuk mengena suma org, aku pn nmpk la banner festival ni masa tgh stop kat traffic light...
aku pn ckp,
"hujung mggu ni korg patut pegi festival ni...suma da smpai tahap wajib kawen da ni..."
lebey kurg g2 la yg aku ckp kt diaorg...
masing2 mmg excited gle nk pegi...

tapi...
dari 5 org dlm kete tu aku sorg je yg pegi...
sape yg da smpai seru wajib kawen ni???
aku pegi ngn partner assignment aku n ehem2 aku...
huhuhu...
diaorg suma agk bz & x sempat nk pegi...

seyes lawa gler la pelamin2 yg depa tunjuk...
kebetulan masa kterog br smpai tgh ada fashion show..
ada sorg mak andam ni wat aku confuse...
mak andam ke?tuttt....
laki rupa2nya dia ni...
tp rupa da mcm perempuan...
da siap make up model, dia dtg kt mmbr dia yg dok dkt2 tmpt aku berdiri...
lelaki gk rupa2nya kawan2 dia tu...
seyes mcm perempuan...
skali dgr suara tau depa tu laki...
gilo btol la...

aku try coklat homemade yg dijual kt situ...
x smpat nk snap gmbr aku da ngap coklat tu...
x pasal2 aku jd ketagih coklat pas da pekena coklat tu...
bhn pe la yg dia da letak ni...

ni la antara gmbr pelamin yg sempat aku snap...
bateri kamera boleh plak nk kong masa2 ni...padahal lupa nk cas bateri...

aku suka yg ni sebab baju dia kaler merah~~~

ni masa tgh persiapan model b4 catwalk

model ni x sempat berlatih kot...catwalk ntah pape

model2 catwalk

ni pn comey gk

ala2 fairytale g2

xtau nape aku ske gaun ni...

design khas utk kakitangan celcom

gabungan warna feveret aku...merah,hitam & putih...
perhatian sekali lagi...
saya bukan da nk kawen tau....
sje je jln2 tmpt gni...
dari aku tdo kt hostel bek aku g jln2...

by:serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com