G.E.N.G

nuffnang

Tuesday, February 1, 2011

new spec

skrg ni misi nk cari spec baru...
ni suma gara-gara tdo masa magrib....
pnt sgt hari sblm tu whole day on the road, esok tu pas melawat atok kat hospital, smpai rumah trs terbaring..
seyes pnt gler...
naseb baik bkn aku yg kna drve...

xkn baring kosong je kn?
aku baring2 smbil layan komik la...



ntah masa ble aku tertdo masa tu...
tau2 trjaga je da kol 8.05 p.m....
smbhyg pn x ag ni...

mencari2 spec but then ble nk pkai tangkai sebelah kanan da senget....
sedey btol...
mentang2 elaun aku br mas0k pg td spec aku da nk wat hal...
geram btol la...
x kasi can aku nak saving langs0ng...
ni pn xtau la lens patot tukar ke x ni...
tp rasa cm kna tukar coz kdg2 aku x nmpk gk dlm kls... 
klu tukar lens skali mau lingkup bajet aku...
xde dlm list pn nk wt spec baru... 


esok pg nk pg cari spec baru...
tp ada ke kdai yg bley siap b4 sabtu ni?
thn baru cina da dkt..
confirm byk kdai ttp nnt lg2 kdai spec...
xtau la nk bli spec cmne nnt...
mesti rambang mata nnt...

ni la spec aku yg da patah tu...
asalnya bengkok je tp ble dicoba utk dibaiki patah terus...
bertahan ngn ikat benang je...

- ikat guna benang je utk bertahan -


by : serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com