G.E.N.G

nuffnang

Friday, February 4, 2011

my lifetime wishlist

orang kata :
tiap2 KEJAYAAN bermula dgn USAHA
tiap2 USAHA bermula dengan CITA-CITA
tiap2 CITA-CITA bermula dengan MIMPI
tiap2 MIMPI bermula dengan TIDO
kesimpulannya,
TIDOLAH UNTUK BERJAYA....


so...
dari kecik2 dulu setiap kali sebelum tido aku ske berangan...
mcm2 yg aku angankan....
x salah berangan dlm mencapai cita2...
asalkan reti nk berusaha ke arah itu...


ni lah antara angan2 + cita2 aku masa kecik2 smpai la skrg...
ada yg logik utk dicapai...
ada tu ntah ble la br dpt...
tggu bulan jatuh ke riba kot...


wedding dress?hahaha...cun x? aku khwn nnt mesti ada satu dress labuh cmni...yg penting kaler putih & x mau la seksi2 sgt...partner aku mesti pkai tuxedo kalau nk bergambar ngn aku...huhuhu...


pe kena mengena plak ambulans ni?aku bukan nk rasa drive ambulans tp aku nk rasa nek ambulans...x kisah la aku ni pesakit ke or org yg teman pesakit pn jadi la...nk rasa suasana cemas dlm ambulans...hahahaha...sengal kn? 




yg ni tggu aku da keje nnt la br blh dpt...klu x tggu sape2 la yg bermurah hati nk bagi free2 kt aku...aku ske men amk gmbr ni...so kamera dslr ni mmg pilihan di hati...


masa kecik2 dulu mana penah terpikir bnda alah cmni...masa kecik2 dlu klu nk berangan pn handphone zaman batu yg besar botol air tu je la...da besar2 ni upgrade la sket kn?


kete plak aku sll berangan nk ada kete yg gaya sporty...kete 2 pintu mmg idaman sepanjang masa la...sori x bley bwk org rmai2...huhuhu...dpt kete cm atas ni pn best gk...igt sng2 ke nk dpt? tggu jutawan masuk meminang mcm suami Juliana Banos br dpt kot...hahaha....berangan je la...x dpt kete cm kat atas ni dapat kete yg ada desisgn sporty pn ok gk cm satria neo 2...yg penting kete aku pilihan prioriti diberi kepada kaler merah, hitam @ putih dulu....


aku dulu penah ada cita2 nk jadi wartawan...bkn wartawan hiburan yg dok kejar artis sana sini tu...aku nk jadi wartawan majalah 3...kenapa? sebab wartawan dia sll pegi menjelajah wat liputan kt tmpt yg baek punya...nk harapkan duit sndri blom tentu dpt smpai tempat2 g2...


ni part paling aku ske...aku sll berangan nk ada rumah mcm ni...dok kt tpi pantai...hari2 dgr bunyi ombak...tgk matahari terbit & tenggelam...romantik gitu...hahahaha...ni mcm mustahil je nk dpt...sebab pe? igt pantai kat malaysia ni cm pantai kat california @ hawaii tu ke nk wat rumah mcm ni? x pnh lagi aku nmpk rmh mcm ni kt tpi pantai kat malaysia...klu ada tu rumah aku la kot...hihihihi....
alang2 ada rumah kt tpi pantai tu, aku nk gk ad jacuzzi kt rumah...blh santai2 relax2kn otak yg serabut ngn keje tu...perfect x idea aku ni?hahaha....


aku x tau la npe aku ske sgt laptop vaio ni....sbb dia kaler putih kot...


Tentera Udara Diraja Malaysia @ TUDM...bkn nk cari jodoh ngn depa la...aku dr kecik berangan nk join TUDM....semangat g bergayut kt taman permainan bagi tggi aku naik cm yg disyaratkan....mkn pn byk bia berat aku smpai berat yg disyaratkan...but then....aku disahkan rabun pada usia 12 thn & rabun aku semakin melarat smpai skrg even da telan carrot...sedey gle masa tu...terkubur gitu je hasrat aku...


amacam?
ada sape2 blh tunaikan?hehehehe... 
mcm x logik pn ada kdg2 tu...
tp x salah pn kn nk berangan?
aku x kaco sape2 pn...
just for fun...aku punya ske la nk berangan pe pn...


by:serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com