G.E.N.G

nuffnang

Thursday, February 24, 2011

first level complete!!!

level kejadah pe plak ni???
huhuhu...setelah sekian lama menyepi dek kerana keje yg byk...tp haram cm siap je pn....hahahaha...
level pe yg da complete tuh???

tada!!!!
aku da siap level pertama nk wat lesen...
huahuahua....*gelak evil*
org lain da cabut P aku br nk g wt lesen...

actually g wat masa 19hb feb br ni...
tp koya busy br hari ni dpt update blog terchenta ni...
first level kna wat pe je???

- aku wat kat cawangan k.terengganu not kemaman taw -

5 jam ceramah!!!!
busan nk mampos la...
ngn penceramah tu ckp pure terengganu pny loghat...
dia wat lawak pn aku mke ketat gk...
padan mke ko kna hambar ngn aku...
hahahaha...*gelak evil lg*

skim tmpt ni wat lesen kete = rm 1061
lesen kete + lesen moto = rm 1061
aku terpaksa la amk lesen kete semata-mata kerana jahil bwk moto...
sadis gler...
 
da la mknan kt kafe cni mahal gler...
nasi lemak kuantiti 3 suap (hyperbola gler...da mmg sket pn) hrga rm1.50...
nyesal x mkn kenyang2 b4 dtg...

dalam kelas ceramah ad 49 org...
keliling aku rata2 bdk2 sekolah & br abes spm...

masa break slot pertama ada sorg dak perempuan aku rs dlm 16thn kot umo bdk tu tny soalan cepu emas kat aku....

"kak...akak ni form bape?"
aku pn jawab la dgn selambanya,

"da lama tggl sekolah dik oi...." 

hahahaha....*sila gelak evil lagi ye*
cian bdk tu...
nk beramah mesra ngn aku tp silap bajet umo plak....
awet muda rupanya aku ni...

b4 balek aku rs mcm aku jmpe dormate aku masa sekolah dlu...
nk tgr tp ckgu aku da tggu kat kete...
so goodbye for now je la...
x smpt nk g tgr dia...

by: serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com