G.E.N.G

nuffnang

Tuesday, May 28, 2013

anda mewarnai hidup saya!

setiap orang mesti ada insan2 yang sentiasa mewarnai hidup korang...
x kiralah warnanya jadi cantik atau tak...
hopefully lebih banyak warna yang cantik la kan...

kenapa mesti ada jadi warna yang cantik & tak cantik?
yg jadi warna yg cantik dlm kehidupan aku for sure la insan2 ini sentiasa membuat hati aku gumbira, tenang, menghiburkan hati, sentiasa support aku dari blkg  xkira la utk buat kebaikan atau kenakalan atau kejahatan...wakaka...
tapi, kenapa mesti ada yang x cantik?
sebabnya kehadiran insan2 tersebut membuatkan aku sedih, kecewa, hilang semangat dll yg seangkatan dgnnya...

aku pun xnk story lebih2 part warna yg x cantik tu sebab aku lagi sukakan warna yg cantik tu!!!
siapa mereka??

1) abah & ibu
dua insan yg banyak berjasa membesarkan aku sampai sekarang...
banyak bersabar dengan karenah aku & adik beradik...
banyak bagi sokongan moral & bantuan kewangan kami adik beradik...kekeke...
tempat aku mengadu bila aku tension, nervous, sedih, hepi dll...
manja sgt ler tu konon2nya..hahaha...
without them, I wouldn't able to live in this world...

2) my siblings

ni la geng power rangers aku...hahaha...
adik2 aku sll cakap aku ni perangai gila2 sgt smpai dorg suma pernah tny aku cmni...
"kak, ko cmne la blh jadi cikgu...perangai ko kalah budak2..."
"along ni kalau amik gambar ngn bdk2 sll nak over dr anak murid along"
"aku x blh bayang cmne kakak mengaja..suka sgt buat keje pelik2..."
"along ni kalau x wat sengal memang x sah"
hahaha...yes, aku memang suka buat keje2 sengal...
nasib korang la dpt kakak perangai kalah budak umur 10 tahun...hahaha...

3) my gula-gula hati (sweetheart la...wakakaka)


dialah racun dialah penawar...
cheewahhh...
hahaha...
selalu support aku...
selalu berleter kat aku sebab aku x suka makan ubat bila sakit...
kdg2 buat aku marah pastu mulalah kelam kabut nak suruh aku senyum semula...
kalau jodoh panjang, insyaallah jadi isteri tuan punya badan ni...kekeke...*menggatal sebentar*

4) kengkawan aku
utk kengkawan, aku xnak tepek gambar kat sini...
sebab pe?
kalau aku tepek gambar A,B ngn C je, nanti yang E pulak kecik ati aku x tepek gambar dia...
lagipun, bab kengkawan ni ada yg bg kaler cun, ada gak yg bagi kaler x cun...

yg bagi kaler cun opkos la selalu melayan karenah gila2 aku ni, selalu sokong & bg nasihat kat aku, yg suka menyakat & wat prank kat aku, selalu jadi teammate yg supportive x kira apa pun situasi, sll jd pendengar bebelan aku bila aku x puas hati pape hal, selalu share tips2 menarik kat aku, & for sure korang2 yg selalu buat aku tersenyum & ketawa...

yg bagi kaler x cun tu opkos la org yg pernah tipu aku, buat janji palsu, kecewakan aku, wat aku kecik ati, wat aku moral down & pape je la feeling yg seangkatan dengannya...by the way, terima kasih jugak la sebab hadir dlm hidup aku even kehadiran korang bg kaler yg x bpe nak cun dlm hidup aku...

lebih baik bersedih kerana kebenaran drpd aku gembira kerana kepalsuan...ayat xnak kalah...hahaha...even korang da buat life aku sedikit miserable, aku pun akan cuba x balas balik ke'miserable'an yg korang da wat tu...biar org wat kt kita tp jgn kita buat kt org lain...I'll try my best sebab aku sebenarnya jenis yg suka balas dendam...hahahaha...aku xnak da jadi jahat camtu da...tulun2...

so, kalau ada kengkawan aku yg baca ni, korang paham2 sendiri la korang masuk kategori mana...

last but not least, opkos la my dear atok, wan, aki, auntie, uncle & sepupu sepapat...
nak tepek gambar mereka tp rasanya koleksi gmbr x ckup semua...I xmo la nnt ada yg feeling small heart sebab x letak gmbr mereka..

xde gambar kat sini bukan bermakna anda tiada dlm hati saya...
terima kasih sebab mewarnai hidup saya!!!
love you all so much!!!

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com