G.E.N.G

nuffnang

Thursday, May 30, 2013

down to memory lane #1

belek2 album lama, jumpa gambar2 zaman2 sengal dulu...
zaman dari x specky sampai jadi specky...
zaman dari pakai tudung senget smpai pakai kemas...kekeke...
zaman ketot sampai da membesar even x tggi mana...huhuhu...


ni zaman masa baby lg...aku xtaw umur bpe bulan masa ni...aku yg baring kat bantal kaler biru...
yg sebelah tu bukan aku punya twin tp sepupu aku...


ni plak zaman kteorg baru ada 3 org geng power rangers...
klu x silap aku masa ni umur aku dlm 3-4 tahun...
tiap2 kali hari raya, kompem aku kena bahan sebab masa kecik2 dlu nak suruh aku pakai baju raya plg susah skali...hahaha...
bdk2 len excited nak pakai baju raya tp aku tetap berkeras nak pakai t-shirt ngn seluar yg aku pakai tiap2 hari...
guling2 aku nanges xmo pakai baju raya punya hal...
sebab kejadian tu la, bila aku bersiap masa pagi raya mesti ada sedara mara yg akan ungkit balik betapa susahnya nak siapkan aku masa pagi raya...hahaha...


ni masa si bulat tu ntah darjah 2 ke darjah 3 ntah...
si bulat tu aku ler...
masa ni si bulat tu dapat hadiah masa hari anugerah kecermelangan...
time ni pakai tudung pun x bpe reti lg...sebab tu bulat abes muka dia...
ni pun pakai sebab nak amek hadiah punya pasal...
susah btol aku nak lekat tudung masa sekolah dlu...
penghujung darjah 3 tu ada gak sku slow2 pakai tudung g kelas sebabnya masa darjah 4 aku dpt jadi pengawas...
last2 cikgu blh plak cari mana aku dlm kelas tu...pastu siap tanya plak aku ni bdk baru ke...
aduila...hahaha...

to be continue to PART 2...

peace yaww!!!

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com