G.E.N.G

nuffnang

Wednesday, May 15, 2013

blogger favourite aku

x taw nk cte pe sbb skrg tgh bermalas-malasan menunggu paper last utk sem ni...
mau x malas kalau amk dua paper tp gap smpai 9 hari...
momentum semangat tu da bercabang-cabang sana sini...
hahaha...
alasan semata-mata dari insan yg mmg x bpe nak rajin mcm aku ni...
kalau susun sederet semuanya complain x hengat plak...
jenis x reti bersyukur barangkali...
hahaha...

lately mcm malas nk update...
tp aku rajin la berjalan2 meng'usha' blog org lain..
cari2 resepi ke...latest product..mcm2 lagi la..

ni antara blog yg aku sll blogwalking bila bosan x hengat ngadap buku dan nnota...



this is my little sister...tp selalu org igt dia kakak sebab perangai aku yg mcm bdk2 sgt kot...hahaha...
my sis ni rajin try product cosmetic...
aku suka baca review psl product yg dia tulis..
kalau nak harapkan salesgirl kat kedai tu yg cte mmg ssh la...
unless kalau salesgirl tu cina...
sebab ikut pengalaman aku, kalau salesgirl cina ni reti sket nk explain ttg produk2 kecantikan ni...
pastu dorg rajin melayan karenah aku yg noob pasal brg2 kosmetik ni...
aku xde la rajin sgt nak calit macam2 bnda kt muka tp at least I can gain some knowledge from that..



ni blog kak ana, seorang emak kpd 3 org bdk2 atas ni...
aku jumpa blog ni pn sebab aku mencari resepi pavlova..
pastu korek punya korek, aku tgk kak ana ni rajin wt tutorial masak2...
step by step dia ajar...
ni resepi yg aku try dr blog kak ana ni -----> kek coklat moist
review holiday dia pun best...
yg paling best ttg kak ana ni anak da nak masuk empat pun badan maintain mcm anak dara...
kecik molek gittew...
satu lagi cara penulisan dia mmg sempoi abes...
anak2 dia pun cute bangat...
tp skrg kak ana jrg update sbb tgh preggy anak keempat...



dia ni aku admire sbb kawen masa muda mudi...
dia kawen masa umur 20..
aku masa umur 20 pun perangai mcm bdk br abes sekolah lg tp dia da blh jadi isteri org...
hehehe...
still study lg & skrg tgh sarat mengandung...
rajin gak review mcm2 produk..
p/s : muka husband dia mcm engku emran suami erra fazira tu kan?



nama dia fatin liyana...
student medic kt indonesia...
aku admire dia sbb dia pny dressing nice and lovely and yet still sopan...
kalau dpt jmpe doktor cute cmni, x mkn ubat pn sakit blh hilang...hihihi...
dia pn ad buat travelogue percutian...
review product pun ad gk...
one more thing, aku hampir terpengaruh nak pakai braces mcm dia...hahaha...
sebabnya gigi bawah aku ni x reti beratur sebaris...
mana x nya dlu masa kecik2 byk sgt jatuh, tumbuk2 ngn tampar2 muka...ske ngat bergaduh...
time tu jgk la gigi br nk kekal...sudahnya gigi pn senget2 sket...
effectnya, ssh nk bersihkan gigi...mkn pape pn senang terselit sana sini...smpai sakit gigi aku...
mybe tggu da ad gaji sendiri baru buat...
*apasal cte angan2 nak pakai braces plak yg terlebih ni?*



last but not least, hanis zalikha...
aku admire dia sbb dia still blh dpt dekan even lifestyle dia busy..
modelling...skrg ni da start berlakon plak...
ad jugak tips2 kecantikan...hehehe...
bese klu gugurl kan...

*******************

psstt...

my little sister pun da buat blog jgk la... -----> belog adik saya
she describes me as kind and gentle even i always condemn and play tricks to her...
hehehe...
sgt fancy blog dia..
mntk ajar buat fancy cmtu tp kedekut xmo share sebab aku dlu mls ajar dia buat blog...huh!
last2 dia blaja buat sendiri je...

dunia da berubah, zaman da maju...
bdk umur 12 tahun pn da ad blog...
zaman aku dlu baru nak kenal komputer masa umur 12...

peace!!!

2 comments:

  1. kte suka bc blog FL n irene
    nisa kay, marya hana, maria elena, hanis zalikha pn best gk

    ReplyDelete
  2. yup...blog diaorg pun awesome jgk...

    ReplyDelete

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com