G.E.N.G

nuffnang

Thursday, January 23, 2014

luahkan cintamu sebelum terlewat

waaaahhhhh...kemain feeling2 jiwang gitteewww haaaa...

bukan selalu nak dpt feeling2 jiwang camni...
nak mem'feeling' jiwang satu hal...
nak men'type' kejiwangan tu lagi la x bpe berbakat...

aku kdg2 kalau layan youtube, antara channel yg aku minat ialah channel JinnyboyTV
syok gelak2, jumpe satu video ni...
video ni yg membikin feeling2 jiwang ni...
duration dia lama sket...dlm 16  minit gitu haaaa...
tapi jalan cte memang best punya...
simple but nice and sweet too...


kesimpulan yang aku dpt dari short story ni :

1# cute sgt skill mengorat dia...wakakaka...
suka tgk cara dia hidangkan cappuccino tu...comel je...deco len2 pulak tu...kalau dpt kt aku, rasa syg gler nak minum sebab cute overloaded...hahaha...well...perempuan dgn item2 cute ni memang x dpt dipisahkan...kalau nak mengorat, sila buat perkara2 cute ni byk2...hahaha....

2# berani luahkan perasaan...
fuuuuuuhhhh...yg ni memang the hardest part...kalau pergi KFC dgn family, memang x terluah perasaan aku nk bgtau incik abah yg aku nak sgt set happy meal tu...xmo set family bucket tu...aku nak mainan dlm set tu....(adegan yg berlaku ketika zaman kanak-kanak)...baru part makanan pun da payah nak diluahkan...ape tah lg bab feeling2 ni...tp aku rasa, org lelaki la yg kena berani luahkan...x gentlemen la klu penakut...kihkihkih...

3# org perempuan ni suka benda2 cute
rasa cute sket je item dpn mata tu, terus snap & post kt instagram...wakakaka...aku pun selalu buat...x menahan rasa bila tgk item2 cute ni...

4# perempuan suka bila kau berikan perhatian kat dia
haaaaa...yg ni x kira laki ke perempuan, memang ske kalau ada org yg bagi perhatian kt dia...tapi, since video ni tunjuk yg perempuan sukakan perhatian, maka terhasil ler subtopik 4# iaitu perempuan suka bila kau berikan perhatian kat dia...dok depan mata pun tapi tgn dok slide2 lagi...kejap2 boleh diterima lagi...mata asyik dok pandang skrin je...bek jumpe dlm skrin je...x gitu? hahaha...

kdg2 lepak2 ngn member2 pun cmni jugak...kalau xde yg pe'el slide2 hp, aku pun akan limitkn penghadapan mata aku kat skrin hp...tp kalau mata yg len dok kt skrin je, aku pun pandang skrin jugak ler...kdg2 siap berbalas komen kt FB or IG...padahal org tu ada dpn mata...x ke sengal namanya tu...hahahaha...

5# kalau dah jodoh, pasti akan bertemu jua...
percayalah pada takdir...kalau da tersurat itulah jodoh kau, kau lari la pusing keliling dunia 10 kali pun, andai tu la jodoh kau, tetap akan bertemu jugak...waaaahhhh...kemain jiwang haaa....kihkihkih...jiwang kerr???hahaha....

sekian dari dokter chenta dgn bahasa yang berteraburan...
wakakaka....

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com