G.E.N.G

nuffnang

Thursday, January 23, 2014

akhirnya...lamaranku diterima

hepi x terkata bila lamaran aku diterima...
aku dtg melamar SPP disember 2013 dan akhirnya semalam lamaran aku diterima...
mau aku x hepi...
member2 len ramai yang da diterima lamarannya...
nasib la aku pegi melamar hari last...memang nak diterima lamaran pun last2 la baru dapat...
padahal kat kepala surat tu tarikh 27 disember 2013...
22 januari baru sampai kat aku...
biar lambat, asal selamat tiba...

seminggu dua ni, tiap2 hari dekat2 kol 12 tengah hari je aku akan standby kat ruang tamu sebab timing ni la posmen sampai...
hahahaha...gigih gler menanti surat...
aku takut gler kalau aku fail cubaan melamar hari tu...
masak aku nak kena tggu cubaan lamaran tu dibukak balik nnt...


camni la level keterujaan aku bila brader posmen ni sampai...


surat yg dinanti-nanti dah tiba...urusan aku dgn seri paduka baginda...mihmihmih....


x sabar nak isi tempat alamat bertugas tu...ntah kat mana la aku dihantar bertugas pasni...


pengakuan kesihatan...ni pun nak kena ngaku jugak eh? motif??kihkihkih...


double triple hepi...watak utama dalam sampul surat putih...

lega satu part...
pasni tunggu penempatan oleh KPM pulak...
harap2 semuanya dipermudahkan...
abah aku cakap kalau surat ni da ada tulis skali alamat bertugas, dia nak ajak aku g beli kete baru...kihkihkih...
abah bgtau bank islam punya loan kete kena bawak surat tawaran kerja je...no need slip gaji...
bolehlah aku g sekolah dgn kete baru gittewww...hahaha...
xpe2...sabar dlu...kita tggu pasni posting ke mana...
pastu baru kita g serbu beli kete...

sekian dari insan terpaling bahagia untuk hari ini...wakakaka....

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com