G.E.N.G

nuffnang

Wednesday, January 15, 2014

bila nak kawen???

bila nak kawen???

---------------------------------

dulu masa tgh blaja, org dok tanya da ad buah hati ke...
ni da abes blaja, org dok tanya bila nak kawen....
kang kalau da kawen, org dok tanya bila nak dpt anak...
kang da ad anak, org dok tanya, anak bpe A...sambung blaja mana...
arghhhhh...lemas betul la...menci la...
kalau x busybody sampai cmtu skali x blh ke....
hahahaha...

sabar ye pakcik2, makcik2, sepupu sepapat, sahabat handai sekalian...
insyaAllah jodoh tu tiba nanti, aku akan make sure hangpa yg dok tanya ni dpt kad jemputan...hangpa xdtg aku piat2 telinga tu nnt...hahahaha....


sila hadamkan pe yg ustaz kazim bgtau tu...mihmihmih...

scrolling2 fb...gambar konvo...
scrolling2 fb...gambar tunang...
scrolling2 lg...gambar kawen...
scrolling2 lg...gambar baby....

kalau scroll wall fb aku, yg keluar gambar makanan...
scroll lg, gambar jokes...
scroll lg...makin ntah pape je yg ada...hahaha...
jelly btol tgk gambar kt wall org len...kihkihkih...

well...I'm just waiting a right person to come on the right time...not to hold my hand for a while but hold my heart forever...

fuuuuuhhhh...padu sungguh ayt jiwang tu...hahahaha...

meh nak tolong terjemah...

saya menunggu org yg sebenar utk datang tepat pada waktunya...bukan untuk memegang tgn sy utk sementara waktu tetapi utk menjaga hati saya selamanya...

wakakaka...huduh la kalau da terjemah...wa x blh feeling jiwang klu camni....hahaha....

jodoh setiap org Allah da tentukan...
tinggal nak dipertemukan je...
keep praying semoga dipertemukan dengan jodoh yg baik...
nak jodoh yg baik, diri sendiri kena la jadi baik dulu...
andai kata jodoh aku dtg tgh aku nakal camni, agak2 jodoh aku pun nakal serupa mcm aku x?ntah2 lagi nakal dari aku x? hahahaha... *sila abaikan andaian tersebut*

yang penting bg aku sekarang, aku mau keje & saving duit byk2...
kalau aku x saving nanti, camne aku nak tunaikan wishlist aku utk 2014...hahaha...



utk calon suami aku nanti, pastikan aku x jd mcm gambar atas ni yer...aku ni da la suka makan...aku xmo merana kna makan nasi ngn garam je...nanti aku report kat tv3 mintak krew bersamamu dtg wat liputan kat rumah...hahahaha....

nak kawen kalau setakat baca akad je, memang al-jimat...tapi nanti small heart pulak sedara mara, sahabat handai kat utar, timur, barat, selatan tu kalau xde jamuan makan...nak jamu tu pulak bukannyer setakat jamu ngn pisang goreng cicah sambal kicap pastu teh O je kan...semuanya perlu pakai fulus...

so, i have a tips for you...
petua utk kumpul duit majlis kawen -----> sini

pasni xmo da soal2 soalan cmni...cepuk nanti baru tau...kihkihkih...


aku tunggu insan penyabar camni utk jadi suami...wakakaka...

A real man is not measures on how he talks and moves.
A real man is measured on how he respects and take care of his woman.



kita hanya mampu merancang tetapi Allah itu sebaik2 perancang...


sekian dari dokter chenta...hahaha...

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com