G.E.N.G

nuffnang

Friday, January 10, 2014

sifat anak no 1, 3 & 5

hari tu aku jumpe fakta pasala anak sulung...
blh refer balik kat sini ----> sifat anak sulung

hari ni jumpa pulak fakta pasal anak no 1, 3 & 5 pulak...
haaaa...aku x suruh pun korang percaya...
aku pun bukan ler tukang tilik atau ahli nujum...
suka suki je...kebetulan pulak ada point2 yang terkena kat aku...
hahahaha...


awesome gler...hahahaha...

1# sensitip & senang nangis? hahaha...sensitip tu ye la kot tp senang nangis tu masa kecik2 la kot...hahaha...da besar2 ni xde la pe'el cmtu da...

2# keras kepala? boleh tahan gak la...ada cara nak lembutkn...hanya orang2 yg pro blh wat...wakakaka...org2 pro tu opkos la ibu abah aku...

3# selalu pikir pe yg org kata pasal aku? errmmmm...depends gak la pada cara penyampaian...aku kan keras kepala...pe aku kisah sgt org nak kata pe pun...hahahaha...

4# clumsy and careless? ada la jugak sket2 tu...

5# muka bajet garang tp cute? wakakaka...aku ni selalu org label muka aku ni muka garang + sombong nak m****s...hahaha...

6# sweet + caring? wakakaka...kejap tadi kata muka garang...da ni kata sweet pulak...kecelaruan identiti sungguh la...hahahaha...

7# cepat tacing walaupun nmpk tough? well...gua sensitip kot...hahaha....

8# always awesome? hahaha...aku tau sebab pe aku awesome...sebab aku keras kepala...hahaha...pe ntah kaitannya...

9# suka gelak walaupun tgh sedih? well...xkn nak tunjuk kat sedunia yg ko tgh sedih kan? bia la org trtentu je tau yg aku sedih...huuuuuu....emosi gler....hahahaha...

10# marah dalam diam...sentap dalam diam? yeah! aku lettewww....tiba2 moody je...ada la tu yg x kena kat mana2...hahahaha...

11# nampak pemalu, tapi bila da kenal mulut mcm murai? wakakaka...nak buat camne muka aku garang tapi hakikatnya aku awesome...hahaha...sila refer point no 5 & 8 kalau x puas ati...

12# manja & caring? manja ker? muka stok garang2 camni pun maja kerrrr???hahahaha...oh please la...caring? garang2 pun dalam ati gua ada taman okayyyy...kihkihkih...

13# tulang belakang adik beradik? well...nama pun anak sulung kan? kalau nak pow pun memang selalu anak sulung kena dulu...tulang belakang la kate kan...hahahaha...pe ntah kaitan tulang belakang ngn kena pow...

14# happy dpn org, tapi belakang org dot dot dot dot? well...refer balik point no 9...kihkihkih...

15# berbakti bila da besar? kihkihkih...bakal cekgu cekgi kot...insyaAllah akan berbakti untuk agama, negara & bangsa...

16# degil? keras kepala ngn degil ni bawak maksud yg berbeza ke? hahaha...aiseyyy...kecelaruan identiti lagi orang yg tulis ni...

17# muka gangster tp cpt jatuh hati? hahaha...pe la dosa kami muka mcm taiko ni...kalau da keras kepala acaner blh senang jatuh hati ni....hahaha...celaru sungguh la deme ni...

18# sweet mcm madu...garang mcm singa tp manja macam kucing? wakakaka...serius org yg tulis ni kepala celaru...acaner muka gangster blh nampak sweet mcm madu ni...hahaha...well...tapi kalau garang mcm singa tu aku sokong...hahaha...gengster ni kan....mihmihmih....

19# x suka dibandingkan? yup...that's true...sape2 pun x suka orang banding2kan kita kan?

kesimpulannya, orang yg tulis fakta ni ada celaru sket kat fakta dia...hahaha...
bukan suratan tapi kebetulan je kalau ada sama tu...
xde la betul sangat pun...
tapi aku suka part yg kata kami ni awesome...
mekasih yerrr....
hahahaha...

sekian entri merapu meraban sebab da jadi mcm pungguk rindukan bulan tunggu khabar berita pasal posting ni...

2 comments:

  1. aku anak no 3. aku pon awesome jugak la ni ye. kahkah.

    ReplyDelete

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com